Wednesday 14 September 2011

tiada lagi ,,,

http://www.youtube.com/watch?v=HNFiNRfY0J0&NR=1
ku sertakan music ini semasa dirimu membacanya...

tiada lagi msg darinya...tiada lagi khabar berita darinya,... tiada lagi gelak tawanya...senyumannya y jauh disudut hatiku menyukainya dalam diam .. biasanya aku akn menerima msg selamat pagi wlaupon diriku sedang nyenyak tdo tp hidupku segalanya sudah berubah tanpa disedari..walau sekuat mne pon rindu padanya tp aku kuatkan lgi driku supaya x menghubunginya atas dasar permintaan dia... .. mungkin ini laa balasan untukku...aku rindukan semua tentangnya... kenapa ini semua harus berlaku dalam sekelip mata...aku ingin mencari ketenangan y jauh disudut hati...semoga dirinya berada dalam keadaan sht dan selamat sentiasa...ku harap dia dapat lupakan aku seperti yang die inginkan.... airmata awak akan berhenti bila tiba masanya ... sy harap awak sabar menghadapi segelanya... my expression

No comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.